Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ | |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ζω καλύτερα- Ευ ζην | Το σχολείο μας αποτελείται από 8 τμήματα των 6 τάξεων και εκπονεί 8 σχέδια δράσης. Αυτά είναι : Α τάξη: Υγεία –Διατροφή –Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια Τίτλος: «Η υγιεινή διατροφή μου». 1ο Εργαστήριο: «Ταξινόμηση των τροφών με βάση τη συχνότητα κατανάλωσης» 2ο Εργαστήριο: «Ταξινόμηση των τροφών με βάση την επίδραση τους στο σώμα μας» 3ο Εργαστήριο: «Προσδιορισμός των τροφών ενός γεύματος για να είναι ισορροπημένο» 4ο Εργαστήριο: «Λέμε ΟΧΙ στη ζάχαρη» 5ο Εργαστήριο: «Λέμε ΝΑΙ στο υγιεινό πρωινό» 6ο Εργαστήριο: «Η διατροφή μέσω ανάγνωσης, τραγουδιού και δραματοποίησης» 7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» Β τάξη: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία-Πρόληψη Τίτλος: « Ο μαγικός κόσμος της τάξης μας». 1ο Εργαστήριο: « Όλοι μοναδικοί και όλοι πολύτιμοι» 2ο Εργαστήριο: «Το δικό μας ταξίδιΤι κάνουμε στην τάξη μας;» 3ο Εργαστήριο: «Οι αξίες μας οδηγούν-Οι κανόνες της τάξης μας» 4ο Εργαστήριο: «Ξεπερνώντας τις δυσκολίες» 5ο Εργαστήριο: «Οι κανόνες … με τον δικό μου (μας) τρόπο-Το σύμβολο της ομάδας μας» 6ο Εργαστήριο: «Πιστεύω στον εαυτό μου-Νοιάζομαι για τους άλλουςΌλοι μαζί προχωράμε μπροστά» 7ο Εργαστήριο: «Η ομάδα μας … σε δράση Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» Γ΄ τάξη: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Τίτλος: «Το σώμα μου θα μάθω εγώ, να προστατεύω και ν’ αγαπώ» 1ο Εργαστήριο: «Παίζω γνωρίζοντας τον εαυτό μου και τους άλλους!» 2ο Εργαστήριο: «Γνωρίζω τα μέρη του σώματός μου!» 3ο Εργαστήριο: «Αγαπάω το σώμα μου σημαίνει το φροντίζω!Επίσκεψη παθολόγου και οδοντιάτρου στη σχολική τάξη.» 4ο Εργαστήριο: «Υπερασπίζομαι το σώμα μου! Ο Κίκο και το Χέρι»» 5ο Εργαστήριο: «Εμπιστεύομαι τα συναισθήματά μου – Μαθαίνω να λέω «ΟΧΙ» Επίσκεψη από το «Κέντρο Πρόληψης » 6ο Εργαστήριο: «Το μυστικό της Νίκης».Ξεχωρίζω το «ασφαλές» από το «μη ασφαλές» άγγιγμα! 7ο Εργαστήριο: «Απ’ την αρχή ξαναγυρνώ, να δω τι έμαθα εγώ….»Αξιολόγηση θεματικής ενότητας» Δ1-Δ2 τμήματα: Υγεία –Διατροφή –Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια Τίτλος: «Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα» 1ο Εργαστήριο: «“Ας γνωριστούμε καλύτερα” Χωρισμός σε ομάδες. Συμβόλαιο ομάδας» 2ο Εργαστήριο: «Συλλογή πληροφοριών. Λίστες με λαχανικά. Συνταγές Διατροφική πυραμίδα» 3ο Εργαστήριο: «Το δικαστήριο των τροφών» 4ο Εργαστήριο: «Δημιουργία παραμυθιού» 5ο Εργαστήριο: «Ομιλία από Διαιτολόγο-Διατροφολόγο για την υγιεινή διατροφή Ομιλία από Γεωπόνο για τις βιολογικές καλλιέργειες» 6ο Εργαστήριο: «Κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού « Το φιδάκι της διατροφής» 7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» Ε1-Ε2 τμήματα: Ψυχική συναισθηματική υγεία και πρόληψη Τίτλος: «Κινδυνεύω στο internet» 1ο Εργαστήριο: «Γραφή των πεποιθήσεων των μαθητών σχετικά με τους κίνδυνους που πιθανώς αντιμετωπίσουν στο internet» 2ο Εργαστήριο: «Προσδιορισμός των κίνδυνων που έχουν καταγραφεί στο internet και των μεθόδων προφύλαξης» 3ο Εργαστήριο: «Συγγραφή και δραματοποίηση διάλογων μεταξύ δυο μαθητών» 4ο Εργαστήριο: «Αξιοποίηση παραμυθιού» 5ο Εργαστήριο: «Ζωγραφική και συναισθήματα» 6ο Εργαστήριο: «Μουσική και συναισθήματα» 7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» ΣΤ΄τάξη: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Τίτλος: «Προχωρώντας μπροστά!» 1ο Εργαστήριο: «Το πρώτο μου συμβόλαιο – Ακουμπώντας τα όνειρά μου!» 2ο Εργαστήριο: «Είμαστε όλες/-οι ίσες/-οι !» 3ο Εργαστήριο: «Είμαι μοναδική/ός, είμαι ο εαυτός μου !» 4ο Εργαστήριο: «Βγες από το κουτί» 5ο Εργαστήριο: «Μπαίνοντας στη θέση του άλλου» 6ο Εργαστήριο: «Το πολύχρωμο τρένο» 7ο Εργαστήριο: «Η πιο μεγάλη αγκαλιά Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» |