Εργαστήρια Δεξιοτήτων- 1ο Σχέδιο Δράσης

ευ ζην 1
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα- Ευ ζην
Το σχολείο μας αποτελείται από 8 τμήματα των 6 τάξεων και εκπονεί 8 σχέδια δράσης. Αυτά είναι :
Α τάξη: Υγεία –Διατροφή –Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια 
Τίτλος: «Η υγιεινή διατροφή μου».
1ο Εργαστήριο: «Ταξινόμηση των τροφών  με βάση τη συχνότητα κατανάλωσης»
2ο Εργαστήριο: «Ταξινόμηση των τροφών  με βάση την επίδραση τους στο σώμα μας»
3ο Εργαστήριο: «Προσδιορισμός των τροφών ενός γεύματος για να είναι ισορροπημένο»
4ο Εργαστήριο: «Λέμε ΟΧΙ στη ζάχαρη»
5ο Εργαστήριο: «Λέμε ΝΑΙ στο υγιεινό πρωινό»
6ο Εργαστήριο: «Η διατροφή μέσω ανάγνωσης, τραγουδιού και δραματοποίησης»
7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» 

Β τάξη: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία-Πρόληψη
Τίτλος: « Ο μαγικός κόσμος της τάξης μας».
1ο Εργαστήριο: « Όλοι μοναδικοί και όλοι πολύτιμοι» 
2ο Εργαστήριο: «Το δικό μας ταξίδιΤι κάνουμε στην τάξη μας;»
3ο Εργαστήριο: «Οι αξίες μας οδηγούν-Οι κανόνες της τάξης μας»
4ο Εργαστήριο: «Ξεπερνώντας τις δυσκολίες»
5ο Εργαστήριο: «Οι κανόνες … με τον δικό μου (μας) τρόπο-Το σύμβολο της ομάδας μας»
6ο Εργαστήριο: «Πιστεύω στον εαυτό μου-Νοιάζομαι για τους άλλουςΌλοι μαζί προχωράμε μπροστά»
7ο Εργαστήριο: «Η ομάδα μας … σε δράση Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» 

Γ΄ τάξη: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 
Τίτλος: «Το σώμα μου θα μάθω εγώ, να προστατεύω και ν’ αγαπώ»
1ο Εργαστήριο: «Παίζω γνωρίζοντας τον εαυτό μου και τους άλλους!»
2ο Εργαστήριο: «Γνωρίζω τα μέρη του σώματός μου!»
3ο Εργαστήριο: «Αγαπάω το σώμα μου σημαίνει το φροντίζω!Επίσκεψη παθολόγου και οδοντιάτρου στη σχολική τάξη.»
4ο Εργαστήριο: «Υπερασπίζομαι το σώμα μου! Ο Κίκο και το Χέρι»»
5ο Εργαστήριο: «Εμπιστεύομαι τα συναισθήματά μου – Μαθαίνω να λέω «ΟΧΙ» Επίσκεψη από το «Κέντρο Πρόληψης »
6ο Εργαστήριο: «Το μυστικό της Νίκης».Ξεχωρίζω το «ασφαλές» από το «μη ασφαλές» άγγιγμα!
7ο Εργαστήριο: «Απ’ την αρχή ξαναγυρνώ, να δω τι έμαθα εγώ….»Αξιολόγηση θεματικής ενότητας» 

Δ1-Δ2 τμήματα: Υγεία –Διατροφή –Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια
Τίτλος: «Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα»
1ο Εργαστήριο: «“Ας γνωριστούμε καλύτερα” Χωρισμός σε ομάδες. Συμβόλαιο ομάδας»
2ο Εργαστήριο: «Συλλογή πληροφοριών. Λίστες με λαχανικά. Συνταγές Διατροφική πυραμίδα»
3ο Εργαστήριο: «Το δικαστήριο των τροφών»
4ο Εργαστήριο: «Δημιουργία παραμυθιού»
5ο Εργαστήριο: «Ομιλία από Διαιτολόγο-Διατροφολόγο για την υγιεινή διατροφή Ομιλία από Γεωπόνο για τις βιολογικές καλλιέργειες»
6ο Εργαστήριο: «Κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού « Το φιδάκι της διατροφής»
7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» 

Ε1-Ε2 τμήματα: Ψυχική συναισθηματική υγεία και πρόληψη
Τίτλος: «Κινδυνεύω στο internet»
1ο Εργαστήριο: «Γραφή των πεποιθήσεων  των μαθητών  σχετικά με τους  κίνδυνους  που  πιθανώς  αντιμετωπίσουν  στο  internet»
2ο Εργαστήριο: «Προσδιορισμός   των   κίνδυνων  που έχουν  καταγραφεί  στο internet  και των   μεθόδων     προφύλαξης»
3ο Εργαστήριο: «Συγγραφή και δραματοποίηση  διάλογων  μεταξύ δυο  μαθητών»
4ο Εργαστήριο: «Αξιοποίηση παραμυθιού»
5ο Εργαστήριο: «Ζωγραφική και συναισθήματα»
6ο Εργαστήριο: «Μουσική και συναισθήματα»
7ο Εργαστήριο: «Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» 

ΣΤ΄τάξη: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
Τίτλος: «Προχωρώντας μπροστά!»
1ο Εργαστήριο: «Το πρώτο μου συμβόλαιο – Ακουμπώντας τα όνειρά μου!»
2ο Εργαστήριο: «Είμαστε όλες/-οι ίσες/-οι !»
3ο Εργαστήριο: «Είμαι μοναδική/ός, είμαι ο εαυτός μου !»
4ο Εργαστήριο: «Βγες από το κουτί»
5ο Εργαστήριο: «Μπαίνοντας στη θέση του άλλου»
6ο Εργαστήριο: «Το πολύχρωμο τρένο»
7ο Εργαστήριο: «Η πιο μεγάλη αγκαλιά Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση»