Εργαστήρια Δεξιοτήτων-2ο Σχέδιο Δράσης

φροντίζω το περιβάλλον
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ως προς τη  Θεματική Ενότητα  Φροντίζω το περιβάλλονΘεματική ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το σχολείο μας αποτελείται από 8 τμήματα των 6 τάξεων και εκπονεί 8 σχέδια δράσης. Αυτά είναι:
Α΄ τάξη: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Τίτλος: «Η δική μου ανακύκλωση».
1ο Εργαστήριο: «Εισαγωγή στη θεματική – Η ανακύκλωση
2ο Εργαστήριο: «Μπλε κάδος ανακύκλωσης»
3ο Εργαστήριο: «Μάθε και εσύ για την κομποστοποίηση»
4ο Εργαστήριο: «Το ταξίδι της μπαταρίας»
5ο Εργαστήριο: «Υλικά που δεν ανακυκλώνονται»
6ο Εργαστήριο: «Ηλεκτρικές οικιακές συσκευές»
7ο Εργαστήριο: «Ανακύκλωση χαρτιού – ανατροφοδότηση» 

Β΄τάξη: Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
Τίτλος: «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς »
1ο Εργαστήριο: «Οι άνθρωποι και τα ζώα » 
2ο Εργαστήριο: «Ζώα στο σχολείο και τη γειτονιά»                             
3ο Εργαστήριο: «Ταξινομίες ζώων»                        
4ο Εργαστήριο: « Τα εξωτερικά μέρη των ζώων και η χρησιμότητά τους»
5ο Εργαστήριο: « Τα σπίτια των ζώων-Ζώα υπό εξαφάνιση»           
6ο Εργαστήριο: « Τα αδέσποτα ζώα-Ζώα σε αιχμαλωσία-Κακοποίηση ζώων »
7ο Εργαστήριο: «Διάχυση, Αξιολόγηση, Αναστοχασμός   

Γ΄ τάξη:  Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά 
Τίτλος: «Εξερευνώντας τον πολιτισμό»
1ο Εργαστήριο: «Μικροί εξερευνητές ανακαλύπτουν έννοιες του πολιτισμού»
2ο Εργαστήριο: «Ταξιδεύοντας μαθαίνουμε για τα παγκόσμια μνημεία πολιτισμού»
3ο Εργαστήριο: «Επιστροφή στην Ελλάδα!! Τα σημαντικότερα ελληνικά μνημεία»
4ο Εργαστήριο: «Ξεναγοί στα μουσεία του τόπου μας»
5ο Εργαστήριο: «Ανακαλύπτοντας την παράδοση! Ήθη και έθιμα!»
6ο Εργαστήριο: «Ξάνθη: Μια πόλη γεμάτη πολιτισμό!»
7ο Εργαστήριο: « Στα παλιά ξαναγυρνώ, να δω τι έμαθα εγώ! Αξιολόγηση , ανατροφοδότηση» 

Δ1-Δ2τμήματα: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Τίτλος: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»
1ο Εργαστήριο: «Γνωριμία με την ομάδα και το δάσος»
2ο Εργαστήριο: «Ποιος άλλος μένει εδώ;»
3ο Εργαστήριο: «Φύγαμε για το δάσος»
4ο Εργαστήριο: «Μελετώ και δρω στο δάσος»
5ο Εργαστήριο: «Από το δάσος στο σχολείο»
6ο Εργαστήριο: «Ο πλανήτης χάνει το οξυγόνο του: Αμαζόνιος
7ο Εργαστήριο: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ Αναστοχασμός – αξιολόγηση» 

Ε1-Ε2 τμήματα: Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
Τίτλος: «Κλιματική αλλαγή και εμείς»
1ο Εργαστήριο: «Αύξηση της θερμοκρασίας της γης»
2ο Εργαστήριο: «Η έξαρση του φαινομένου του θερμοκηπίου»
3ο Εργαστήριο: «Η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής»
4ο Εργαστήριο: «Υπερθέρμανση του πλανήτη»
5ο Εργαστήριο: «Αποψίλωση δασών»
 6ο Εργαστήριο: «Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας»
7ο Εργαστήριο: «Εγκλωβισμός ηλιακής ενέργειας Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» 

ΣΤ΄ τάξη: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά
Τίτλος: «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι….Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς»
1ο Εργαστήριο: «Μαθαίνουμε την τοπική κληρονομιά του τόπου μας»
2ο Εργαστήριο: «Αναζητούμε στο διαδίκτυο την Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά του τόπου μας»                                
3ο Εργαστήριο: «Προετοιμαζόμαστε για να δημιουργήσουμε μαθητική εφημερίδα»
4ο Εργαστήριο: «Δημιουργούμε ψηφιακή μαθητική εφημερίδα»
5ο Εργαστήριο: «Κατασκευάζουμε ψηφιακό ταξιδιωτικό οδηγό»
6ο Εργαστήριο: «Οι μαθητές ξεναγούν»
7ο Εργαστήριο: «Αξιολογούν, αξιολογούνται και αναστοχάζονται»