Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ | |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Φροντίζω το περιβάλλον | Θεματική ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το σχολείο μας αποτελείται από 8 τμήματα των 6 τάξεων και εκπονεί 8 σχέδια δράσης. Αυτά είναι: Α΄ τάξη: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά Τίτλος: «Η δική μου ανακύκλωση». 1ο Εργαστήριο: «Εισαγωγή στη θεματική – Η ανακύκλωση 2ο Εργαστήριο: «Μπλε κάδος ανακύκλωσης» 3ο Εργαστήριο: «Μάθε και εσύ για την κομποστοποίηση» 4ο Εργαστήριο: «Το ταξίδι της μπαταρίας» 5ο Εργαστήριο: «Υλικά που δεν ανακυκλώνονται» 6ο Εργαστήριο: «Ηλεκτρικές οικιακές συσκευές» 7ο Εργαστήριο: «Ανακύκλωση χαρτιού – ανατροφοδότηση» Β΄τάξη: Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία Τίτλος: «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς » 1ο Εργαστήριο: «Οι άνθρωποι και τα ζώα » 2ο Εργαστήριο: «Ζώα στο σχολείο και τη γειτονιά» 3ο Εργαστήριο: «Ταξινομίες ζώων» 4ο Εργαστήριο: « Τα εξωτερικά μέρη των ζώων και η χρησιμότητά τους» 5ο Εργαστήριο: « Τα σπίτια των ζώων-Ζώα υπό εξαφάνιση» 6ο Εργαστήριο: « Τα αδέσποτα ζώα-Ζώα σε αιχμαλωσία-Κακοποίηση ζώων » 7ο Εργαστήριο: «Διάχυση, Αξιολόγηση, Αναστοχασμός Γ΄ τάξη: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά Τίτλος: «Εξερευνώντας τον πολιτισμό» 1ο Εργαστήριο: «Μικροί εξερευνητές ανακαλύπτουν έννοιες του πολιτισμού» 2ο Εργαστήριο: «Ταξιδεύοντας μαθαίνουμε για τα παγκόσμια μνημεία πολιτισμού» 3ο Εργαστήριο: «Επιστροφή στην Ελλάδα!! Τα σημαντικότερα ελληνικά μνημεία» 4ο Εργαστήριο: «Ξεναγοί στα μουσεία του τόπου μας» 5ο Εργαστήριο: «Ανακαλύπτοντας την παράδοση! Ήθη και έθιμα!» 6ο Εργαστήριο: «Ξάνθη: Μια πόλη γεμάτη πολιτισμό!» 7ο Εργαστήριο: « Στα παλιά ξαναγυρνώ, να δω τι έμαθα εγώ! Αξιολόγηση , ανατροφοδότηση» Δ1-Δ2τμήματα: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά Τίτλος: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ» 1ο Εργαστήριο: «Γνωριμία με την ομάδα και το δάσος» 2ο Εργαστήριο: «Ποιος άλλος μένει εδώ;» 3ο Εργαστήριο: «Φύγαμε για το δάσος» 4ο Εργαστήριο: «Μελετώ και δρω στο δάσος» 5ο Εργαστήριο: «Από το δάσος στο σχολείο» 6ο Εργαστήριο: «Ο πλανήτης χάνει το οξυγόνο του: Αμαζόνιος 7ο Εργαστήριο: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ Αναστοχασμός – αξιολόγηση» Ε1-Ε2 τμήματα: Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία Τίτλος: «Κλιματική αλλαγή και εμείς» 1ο Εργαστήριο: «Αύξηση της θερμοκρασίας της γης» 2ο Εργαστήριο: «Η έξαρση του φαινομένου του θερμοκηπίου» 3ο Εργαστήριο: «Η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής» 4ο Εργαστήριο: «Υπερθέρμανση του πλανήτη» 5ο Εργαστήριο: «Αποψίλωση δασών» 6ο Εργαστήριο: «Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας» 7ο Εργαστήριο: «Εγκλωβισμός ηλιακής ενέργειας Αξιολόγηση-Ανατροφοδότηση» ΣΤ΄ τάξη: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά Τίτλος: «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι….Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς» 1ο Εργαστήριο: «Μαθαίνουμε την τοπική κληρονομιά του τόπου μας» 2ο Εργαστήριο: «Αναζητούμε στο διαδίκτυο την Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά του τόπου μας» 3ο Εργαστήριο: «Προετοιμαζόμαστε για να δημιουργήσουμε μαθητική εφημερίδα» 4ο Εργαστήριο: «Δημιουργούμε ψηφιακή μαθητική εφημερίδα» 5ο Εργαστήριο: «Κατασκευάζουμε ψηφιακό ταξιδιωτικό οδηγό» 6ο Εργαστήριο: «Οι μαθητές ξεναγούν» 7ο Εργαστήριο: «Αξιολογούν, αξιολογούνται και αναστοχάζονται» |